نتایج جستجو برای عبارت :

written and interview exam

امروز یکی از سخت ترین روزهایی بود که گذشت....
اگر هرچقدر من از استرسهایی که امروز داشتم بگم کمه...
صبح که امتحان کتبی رو دادم....
ساعت 3 بعد از ظهر هم اورال رو دادم...
الان بینهایت خسته هستم و فقط میخوام شب بشه و من بخواابم....
اورال بعدیم جمعه است....
فعلا پتانسیل بیشتر توضیح دادن ندارم چون خیلیی خسته هستم...

English | ISBN: 1260117383 | 2018 | 976 Pages | PDF | 117 MBPublisher's Note: Products purchased from Third Party sellers are not guaranteed by the publisher for quality, authenticity, or access to any online entitlements included with the product.A Complete, Integrated Study System for OCP Exam 1Z0-809Study for the OCP Java SE 8 Programmer II exam using this effective exam preparation guide from Oracle Press. Written by a team of experts, including two developers of the original exam, OCP Java SE 8 Programmer II Exam Guide (Exam 1Z0-809) offers comprehensive coverage of every subject on the test and lays out essential Java programming skills. Throughout, step-by-step exercises; self-tests; and "Exam Watch," "Inside the Exam," and "On the Job" sections highlight salient points and aid in l
مصاحبه تلویزیونی اینجانب، منصوری، در مورد توسعه درگاه های هوشمند (از 00:46 الی 01:00)

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

دریافتمدت زمان: 1 دقیقه 10 ثانیه
مصاحبه تلویزیونی اینجانب، منصوری، در مورد توسعه درگاه های هوشمند (از 00:46 الی 01:00)

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

دریافتمدت زمان: 1 دقیقه 10 ثانیه

کانال واتزسآپ: https://chat.whatsapp.com/GNvVZGdPo8t8wbzspUL4EB
کانال تلگرام: https://t.me/fanavari_hooshmand_tech_g
In his name
Hi,everybody! We want to talk about our Lord. 
12th Emam of shia is the last Emam us his name is the same as the last prophet of Islam and his epithet is Mahdi, Aba saleh, Tarid, and etc. He is borned in 869 georgian year and also he opened his eyes to the world for first in Samera that locate in Iraq. His Father died when he was 5. So he had to lead people. He has hidden from people because his enemy wanted to killed him.
So when will he come back?????
He will come back when the world very want him because of war and etc.
He has hidden from us but he like us and he  always think about us and when we have problem, he will help us. I have written this sentence without any doubt.
Written By His follower
Interview: Mary Tod(Author of Time and Regret) with Twins(Shima and Shiva Farahmand)

New post on A Writer of History

Book blogging in Iran
Several months ago, when I asked for people willing to be interviewed about their book blogs or bookstagram activities, identical twins from Iran got in touch with me. As it turns out, they don’t currently have a blog, however, they do belong to an English book club and are planning to create a blog. With what is going on in our world right now (!!), it’s encouraging to hear what these women have to say.
ادامه مطلب
Interview: Mary Tod(Author of Time and Regret) with Twins(Shima and Shiva Farahmand)

New post on A Writer of History
Book blogging in Iran
Several months ago, when I asked for people willing to be interviewed about their book blogs or bookstagram activities, identical twins from Iran got in touch with me. As it turns out, they don’t currently have a blog, however, they do belong to an English book club and are planning to create a blog. With what is going on in our world right now (!!), it’s encouraging to hear what these women have to say.
ادامه مطلب

English | 24 May 2012 | ISBN: 1587142716 | 848 Pages | PDF | 27.14 MB
Trust the best selling Official Cert Guide series from Cisco Press to help you learn, prepare, and practice for exam success. They are built with the objective of providing assessment, review, and practice to help ensure you are fully prepared for your certification exam.CCNP Security FIREWALL 642-618 Official Cert Guide presents you with an organized test preparation routine through the use of proven series elements and techniques. "Do I Know This Already?" quizzes open each chapter and enable you to decide how much time you need to spend on each section. Exam topic lists make referencing easy. Chapter-ending Exam Preparation Tasks help you drill on key concepts you must know thoroughly.
برای خرید این کت
Very little can be found in the legal relationship that makes little or no use of this rule, the staple rule.
The purpose of the Stapled rule is to prohibit the use of, or claim to, a right or obligation or any subject of a right that a claimant has previously objected to or expresses, for example, after the conclusion of a contract, one of the parties can not claim to be illegal.
As Stapel flies against the lawsuit, it keeps him from being guilty of something or denying them.
An individual who benefits from the flow of statels is a sign of his exemption from keeping certain things.
While from the point of view of the person, the insignia of Staspel is his absolute prohibition on providing a reason for the same matter.
How is the staple rule in Iran?
The purpose of the prohibition of citat
آزمون PTE چیست ؟
آزمون PTE که همان Pearson Test of English Academic است توسط سازمان PEARSON ساختار یافته است .گواهینامه PTE برای ادامه تحصیل در کشورهایی مثل استرالیا ، امریکا و کانادا و بسیاری از کشورهای دیگرمورد پذیرش می باشد که در حال حاضر ایران این آزمون را برگزار نمی کند و جهت شرکت در این آزمون باید به کشورهای همسایه ترکیه، آذربایجان، امارات سفر کرد. محبوبیت و درخواست های این آزمون به طور چشمگیری رو به افزایش است.
ثبت نام آزمون PTE هم مثل IELTS از سه نوع آکادمیک و
منبع عالی آزمون MSRT – دانلود کتاب لغات تافل
کتاب بررسی لغات انگلیسی برای تافل TOEFL یکی از بهترین و اصلی ترین منابع آزمون MSRT و CPT می باشد که به رایگان برای دانلود در اختیار شما است.
این کتاب توسط Rawdon Wyatt نوشته شده و در سال 2009 منتشر شده است.
کتاب
لغات تافل به صورت WorkBook تهیه شده و منبعی برای دانشجویانی است که قصد
شرکت در انواع کنکور زبان ، آزمون های بین المللی مانند آیلتس یا تافل و
آزمون MSRT را دارند.
کتاب بررسی لغات تافل در 128 صفحه تنظیم شده و از سری

Violin Sonata No.9 in A Major , Op.47 (Kreutzer)
I.Adagio sostenuto , Presto
II.Andante con variazioni
III.Presto
اویتا آراکلیان، ویولن
سروش صادقی، پیانو

The “Kreutzer” Sonata is an extraordinary work. Performing it, the performer always struck by the sheer energy and control necessary for the bursts of emotional intensity, with running notes, melodic lines, and dialogue with the piano. These qualities, combined with the extremely challenging technical demands, become mental and physical stretch exercises for the performers. The first movement best exemplifies Beethoven’s own description on the manuscript: “Sonata for piano and violin obbligato, written in a very concertante style, brilliant (this crossed out by Beethoven in the
پکیج منابع درس روش تحقیق کارشناسی ارشد بر اساس
  MLA Handbook for Writers of Research Papers

Personal
Essays and Research PapersDuring your school
career you have probably written many personal essays that presented your
thoughts, feelings, and opinions and that did not refer to any other source of
information or ideas. Some assignments, however, require us to go beyond our
personal knowledge. Weundertake research
when we wish to explore an idea, probe an issue, solve a problem, or make an
argument in relation to what others have written. We then seek out and use
materials beyond our personal resources.The outcome of such
an inquiry appears in the research paper. The term research paper describes
a presentation of student research that may be in a
وقتی دعوت سید جواد به چالش "نامه ای به گذشته" را خواندم،دقیقا داشتم در وسط گود،با گذشته کشتی می گرفتم،ضربان قلبم،چند برابر شده بود،ماهیچه های صورتم منقبض بودند، دستانم می لرزید و خلاصه بدجوری در منجلابِ دعوا با گذشته گیر کرده بودم...
ادامه مطلب
ﺍﻦ ﻣﻄﻠﺐ ﺍﻭﻟﻦ ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۲۰۰۱ ﺗﻮﺳﻂ ﺯﻧ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺭﺘﺎ ﺩﺭ ﻭﺏ ﺳﺎﺖ ﻠﺴﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﺮﻓﺖ، ﺍﻦ ﻣﻄﻠﺐ ﻮﺗﺎﻩ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺍ ﺗﺎﺛﺮ ﺬﺍﺭ ﻭ ﺳﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﻪ ﻃ ﻣﺪﺕ ۴ ﺭﻭﺯ ﺑﺶ ﺍﺯ ﺎﻧﺼﺪ ﻫﺰﺍﺭ ﻧﻔﺮ ﺑﻪ ﺳﺎﺖ ﻠﺴﺎ ﺗﻮﺳﺎﻟﻮﺳﺎ ﺍﺎﻟﺖ ﺁﻻ‌ﺑﺎﻣﺎ ﺳﺮ ﺯﺩﻧﺪ ﺍﻦ ﻣﻄﻠﺐ ﻮﺗﺎﻩ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﻫﺎ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﺷﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺩﻧﺎ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﺪﺍ ﺮﺩ. Interview with godﻔﺘﻮ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ  I dreamed I had an Interview with godﺧﻮﺍﺏ ﺩﺪﻡ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﻔﺘ
This is a part of my letter to Dr. Smolin and Ashtekar

In what follows I list the possible objections for accepting me followed by my replies
“Self-taught people are ill-educated.” Only lazy people who do not have the self-determination to read a book completely on themselves claim that. We all know that without numerous self-taught giants we would have never achieved 20% of our current’s knowledge.
“If you are so good in physics why your grades are so awful?” Good question. Because I am not a yes-man! Because I cannot memorize mathematics and physics. Because I do not want to waste my time in a boring class hearing what I had known when I was at high-school. Good grades can only mean in a good and standard institute. One cannot judge a student by grades obtained in an institu
ابوالقاسم فنایی می‌نویسد:
«در قصۀ ابراهیم، فرمان خداوند ”کشتن اسماعیل“ نبوده است. اگر چنین بود، خداوند نمی‌توانست پیش از کشته شدن اسماعیل به دست ابراهیم خطاب به او بگوید: ”قَدْ صَدَّقْتَ الرُّؤْیَا إِنَّا کَذَٰلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ“ (صافات: ۱۰۵)؛ ”[فرمانی که از طریق] رؤیا [دریافت کرده بودی] را اطاعت کردی. ما نیکوکاران را چنین پاداش می‌دهیم.“ این آیه به وضوح دلالت می‌کند بر اینکه ابراهیم، بدون اینکه اسماعیل را قربانی کند، فرمان

2015 | 928 Pages | ISBN: 1587144263 | EPUB | 56 MB
CCNP Security SISAS 300-208 Official Cert Guide ? CCNP Security SISAS 300-208 Official Cert Guide from Cisco Press enables you to succeed on the exam the first time and is the only self-study resource approved by Cisco. Cisco security experts Aaron Woland and Kevin Redmon share preparation hints and test-taking tips, helping you identify areas of weakness and improve both your conceptual knowledge and hands-on skills. This complete study package includesA test-preparation routine proven to help you pass the exam "Do I Know This Already?" quizzes, which enable you to decide how much time you need to spend on each section The powerful Pearson IT Certification Practice Testsoftware, complete with hundreds of well-reviewed, exam-realistic q
ﺍﻦ ﻣﻄﻠﺐ ﺍﻭﻟﻦ ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۲۰۰۱ ﺗﻮﺳﻂ ﺯﻧ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺭﺘﺎ ﺩﺭ ﻭﺏ ﺳﺎﺖ ﻠﺴﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﺮﻓﺖ، ﺍﻦ ﻣﻄﻠﺐ ﻮﺗﺎﻩ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺍ ﺗﺎﺛﺮ ﺬﺍﺭ ﻭ ﺳﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﻪ ﻃ ﻣﺪﺕ ۴ ﺭﻭﺯ ﺑﺶ ﺍﺯ ﺎﻧﺼﺪ ﻫﺰﺍﺭ ﻧﻔﺮ ﺑﻪ ﺳﺎﺖ ﻠﺴﺎ ﺗﻮﺳﺎﻟﻮﺳﺎ ﺍﺎﻟﺖ ﺁﻻ‌ﺑﺎﻣﺎ ﺳﺮ ﺯﺩﻧﺪ ﺍﻦ ﻣﻄﻠﺐ ﻮﺗﺎﻩ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﻫﺎ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﺷﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺩﻧﺎ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﺪﺍ ﺮﺩ. Interview with god
ﻔﺘﻮﺑﺎ ﺧﺪﺍ  
I dreamed I had an Interview with god
ﺧﻮﺍﺏ ﺩﺪﻡ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﻔ

English | 2019 | ISBN: 0135938139 | 672 Pages | PDF | 5,3 MB
Learn, prepare, and practice for Red Hat RHCSA 8 (EX200) exam success with this Cert Guide from Pearson IT Certification, a leader in IT Certification learning.
Master Red Hat RHCSA 8 EX200 exam topics
Assess your knowledge with chapter-ending quizzes
Review key concepts with exam-preparation tasks
Practice with four unique practice tests
Learn from two full hours of video training from the author’s Red Hat Certified System Administrator (RHCSA) Complete Video Course, 3rd Edition.
Red Hat RHCSA 8 Cert Guide is a best-of-breed exam study guide. Leading Linux consultant, author, and instructor Sander van Vugt shares preparation hints and test-taking tips, helping you identify areas of weakness and improve both your conceptual
The Unreal Engine is a game engine developed by Epic Games, first showcased in the 1998 first-person shooter game Unreal. Although initially developed for first-person shooters, it has been successfully used in a variety of other genres, including platformers, fighting games, MMORPGs, and other RPGs. With its code written in C++, the Unreal Engine features a high degree of portability and is a tool used by many game developers today, with it being source-available. The most recent version is Unreal Engine 4, which was released in 2014.
آزمون MSRT در واقع همان MCHE است که توسط اداره بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم نام آن تغییر پیدا کرده است. اما تفاوتی در آزمون ایجاد نشده است و کلیه سرفصل ها مانند قبل در قالب چهار مهارت شنیداری، درک مطلب، لغت و ساختار مورد آزمایش قرار می گیرد. مدرک این آزمون تنها در داخل کشور اعتبار دارد.
برای قبولی در آزمون زبان دکترا یا همان MSRT باید به نکات زیر دقت کنید. در اینجا ما به بررسی سوالاتی که توسط متقاضیان ازمون MSRT مطرح شده است می پردازیم.
سوالا
The Unreal Engine is a game engine developed by Epic Games, first showcased in the 1998 first-person shooter game Unreal. Although initially developed for first-person shooters, it has been successfully used in a variety of other genres, including platformers, fighting games, MMORPGs, and other RPGs. With its code written in C++, the Unreal Engine features a high degree of portability and is a tool used by many game developers today, with it being source-available. The most recent version is Unreal Engine 4, which was released in 2014.
پیش‌نوشت: هرچند هیچ گاه علاقه‌ی وافری
به دیدن فیلم نداشته‌ام، اما چیزهایی هست که دیدن یک فیلم را از هر چیز دیگری برای
آدمیزاد لذت بخش‌تر می‌کند؛ مثل یک همراه دوست‌داشتنی، یک داستان عالی، یا یک
خاطره‌ی به یادماندنی! و این یکی، یکی از آن صدها داستان عالی است که طعم زندگی را
زیر دندانت می‌آورد.

ادامه مطلب
آلترناتیوهای گوناگون در آزمون اسپیکینگ آیلتس در تسک1
معمولا سوالاتی در جنبه عمومی مانند شغل. تحصیلات. سرگرمی و... از شما پرسیده میشود به یک مثال توجه کنید:

-Do you work or study?
Answer1.
Somehow yes and No.
Unfortunately since my dad passed away few years ago, I became the bread winner while I was studying hard for university admission exam.
On the other hand, since I’m renowned as a hard working student among my family and friend, I should be studying hard to pass the exam with flying colors.
Most of the time I’m burning candle at both ends.
 Answer2.
 I’m currently a freshman at X university Which is one the top school of the nation.
Admission is incredibl
در این آموزش می خواهیم نحوه طراحی برگ سوال امتحانی در نرم افزار ورد را به شما آموزش دهیم.
در صورتی که با آموزشی های فرازسافت آشنایی دارید حتما می دانید
ما همیشه سریعترین و آسان ترین روش ها را به کاربران عزیزمان آموزش می دهیم.
شاید شما هم نیاز داشته باشید که نمونه سوال امتحانی خود را طراحی کرده و به جای استفاده از نمونه سوالات آماده یا نوشتن دستی سوالات، به شیوه ای شیک و منحصر به فرد سوالات را تایپ کرده و کیفیت امتحان خود را بالا ببرید.
در آمو
احتمالا شما هم نامی از استودیو رمدی شنیده اید همان استودیویی که بازی مکس‌پین و آلن‌ویک را ساخته است محصول جدید این استودیوی بازی‌سازی یعنی Control شناخته می‌شود. این بازی با جلوه‌های خیره کننده و طراحی‌های بی‌نظیر برروی موجودات و محیط خود، توجه‌ کاربران زیادی را جلب کرده است. حال به تازگی کارگردان و طراح بخش داستانی این بازی، میکائیل کاسورینن (Mikael Kasurinen) و بروک مگز (Brooke Maggs) طی مصاحبه‌ای که با وب‌سایت Gamingbolt داشته‌اند، اطلاعات و جزئیات بی
آزمون PTE چیست
آزمون PTE   (Pearson Test of English) اولین بار توسط دانشگاه پیرسون (PEARSON)   طراحی شده است. در حال حاضر به عنوان یکی از آزمون های معتبر زبان انگلیسی در دنیا مطرح می شود و در اکثر موقعیت ها از جمله مهاجرت به استرالیا و دانشگاه های اروپایی به عنوان جایگزین به جای آزمون IELTS و TOFEL می¬توان مورد استفاده قرار داد. یکی از دلایل محبوبیت این آزمون نسبت به آزمون های دیگر آسانی و سادگی آن می باشد. در شکل زیر نحوه¬ی معادل¬سازی نمره¬ ی PTE Academic و IELTS و TOFEL آورد
https://gilrg18.withknown.com/2015/wsq11-yo-soy-196#comments
https://gilrg18.withknown.com/2015/mastery09-basic-types-and-their-use-in-python#comments
https://gilrg18.withknown.com/2015/mastery25-creation-and-use-of-ranges-in-python#comments
https://gilrg18.withknown.com/2015/mastery26-creation-and-use-of-strings-in-python#comments
https://gilrg18.withknown.com/2016/wsq00---signt-the-page-one#comments
https://gilrg18.withknown.com/2015/mastery18-nesting-of-conditional-statements#comments
https://www.wiziq.com/online-tests/24252-general-knowledge-quiz
https://www.wiziq.com/online-tests/43890-general-knowledge-of-world-test-01
https://www.wiziq.com/online-tests/35368-general-knowledge-test-for-bank-po-clerical-exam-2
https://www.wiziq.com/online-tests/35351-general-knowledge-test-for-banking
I am so lost in what surrounds me. Not in the typical sense but I am lost in a special way, just like my language gone wild. I know the way home but the problem is that I don't know my real home. I'm simply lost and don't know how to get out. I have already written that for an isolated system, it is impossible to get out of its state circules without outer help.
I have some recent intuitions which I can't just connect them altogether. I know that there is reality. I know that people can individually have intuitions. I know that the Islamic states are not advertising the correct version of Islam. I know that I need to follow my natural life cycle consisting of marriage and so on. I don't belong to any community as I started to think differently. Now I don't align to any community to find fr
گفتگو با خدا اثر رابیندرانات تاگور     

I dreamed I had an interview with God.

در رویاهایم دیدم که با خدا
گفت و گو می کنم؛

So you would like to interview me?” God asked.

خدا پرسید:پس تو می خواهی با
من گفت و گو کنی؟

“If you have the time”
I said.

من در پاسخش گفتم:اگر وقت
دارید.

God smiled. “My time is
eternity.”

What questions do you have in
mind for me?”

خدا خندید و گفت: وقت من بی
نهایت است؛

در ذهنت چیست که می خواهی از
من بپرسی؟

What surprises you most about
humankind?”

پرسیدم:چه چیز بشر, شما را
سخت متعجب می سازد؟

God answered...

ادامه مطل
گلی به گوشه جمال ترامپ

هم از جامعه ال جی بی تی کیو آی اِی ها (LGBTQIA) حمایت می کند و هم با پرچم اینها عکس می گیرد!!
مسئولین نظام جمهوری اسلامی نه از جامعه ال جی بی تی کیو آی اِی های ایرانی حمایت می کنند و نه با پرچم آنها عکس می گیرند ... بعد رای هم می خواهند!!!
پشت صندوق های انتخابات بشینید تا بیاییم به نظامتان رای بدهیم!!!
نظامی که آزادی برای ما ایجاد نمی کند، چه دلیلی دارد به تداوم و بقایش رای بدهیم؟!
از هر روزی که نظام جمهوری اسلامی در ایران نباش

تنبلی: یکی از بزرگترین دلایلی که دانشجویان از امتحان خودداری می کنند تنبلی است. و مطمعنا دانش آموزان باید حتما خود را به عدم تنبلی عادت دهند. که در مقالات بعدی راه کار های فراوانی را ارائه خواهیم نمود
عتماد به نفس: آن روی سکه برخی دانش آموزان بیش از حد به خود اطمینان دارند که از آن چیزهای ریز و درشتی که حساب می کنند غافل هستند. از این بابت حتما باید راهنماهایی برای ایشان در دوران دبیرستان چه بصورت خصوصی و یا در مدارس آنها را به مشکلات تحصیلی
آزمون آمادگی و تست لغات TOEFL - پاورپوینت
راهنما ی فارسی آموزش تافل راهنمای تلفظ وخواندن آموزش وآمادگی TOEFL
Master TOEFL Writing Skills
کدینگ essential word toefl
TPO یک تا چهل و نه (1 تا 49) ورژن 1.5- نمونه سوالات تافل TOEFL iBT
دانلود کتاب کیت به همراه فایل های صوتی (سی دی) - TOEFL Test Preparation Kit ETS with CD
جزوه کدینگ لغات تافل ٍEssential Words for the Toefl
جزوات کدینگ 1100، 504 و Essential words for the toefl بصورت یکجا
Speaking And Writing Strategies for TOEFL iBT
واژگان ضروری برای آزمون TOEFL
90 موضوع لو رفته Speaking امتحان TOEFL iBT از ETS
مجموع

یکی از معضلات شرایط حاضر یافتن کار و شغل است و اینکه چطور به سمت یک شغل مناسب حرکت کنیم و چه مراحلی را طی کنیم. متاسفانه به دلیل شرایط بد اقتصادی و روند رو به نزول رشد اقتصادی، وضعیت کار در ایران هر روز بدتر از روز قبل می شود. بسیاری از شرکتها رو به ورشکستگی می باشند و با تعدیل نیرو سعی در ماندگاری در بازار دارند. 
تقریبا روزی نیست که با اینچنین مشکلی از دوستان و آشنایان مواجه نشویم و به زودی قطعا گریبانگیر خودمان و بستگان درجه یک نیز می شود.
Each day May 5-8 and then every two weeks through the end 2020, conference will post a new online piece dedicated to an outstanding personality from the event’s history.
The staff of Filmakademie Baden-Wuerttemberg's Animationsinstitut have been using the time of the shutdown to develop a comprehensive online offer for students and the community. This includes that a part of Animationsinstitut's curriculum will be made available online to the public. Furthermore, they have developed the Highlights of FMX 1994-2020, as a replacement for FMX - Conference on Animation, Effects, Games and Immersive Media, which had to be cancelled for 2020. They will be presented regularly from the beginning of May to December 31, 2020, taking a look at the history, present and future of the internationally
Unlike other states, California has a special protection of privacy written into its constitution, which says citizens have certain inalienable rights, including “pursuing and obtaining safety, happiness and privacy.” Different statutes also provide specific privacy protections for California employees. For instance, employers cannot demote, suspend, or terminate employees for participating in conduct that is not illegal during off-duty hours (given that the behavior occurs away from the place of work). Employees have the right to sue employers for violating reasonable expectations of privacy, as measured by objective and widely accepted social norms.  This article describes a few of the ways in which employers are not allowed to invade the privacy of their employees. If you find that
روزی روزگاری در هالیوود، یک کارگردانِ پودوفیلیایی بود که روزها منتظرِ دیدنِ فیلمِ جدیدش بودیم و نتوانستیم تحمل کنیم و نسخۀ پرده‌ای آن را دانلود و تماشا کردیم.
یک فیلمِ بدونِ کشش همراهِ تخریبِ هیپی گَری  و شخصیت بروسلی با خشونت‌های مسخرۀ غیر واقعی و کلیشۀ تغییر تاریخ که نظیرش را در حرام‌زاده‌های لعنتی دیدیم.
در حمایت از کارگردانِ یهودیِ لهستانی، رومن پولانسکی و آکنده از تصاویر پاهای برهنه و سبکِ همیشگیِ کارگردان بیماری که در جشنواره ف
چقدر به نحوه پیمایش دفترچه آزمون فکر کرده‌اید؟ پس از دردست‌گرفتن دفترچه سؤال‌ها چه کار می‌کنید؟ از کدام درس شروع می‌کنید؟ کدام درس را برای آخر می‌گذارید؟ نحوه پیمایش دفترچه آزمون نقشی مهم در رتبه‌ی کنکور شما دارد. شما باید برای آزمون‌دادن استراتژی داشته باشید. باید از همین حالا بدانید با چه رویکردی خودتان را برای آزمون آماده کنید. در این مطلب ما نحوه پیمایش دفترچه آزمون و درواقع استراتژی آزمون‌دادن را برای شما شرح خواهیم داد. به شما

Trio For Two Flutes and Clarinet in D Major, Op.87
I.Allegro
II.Adagio cantabile
III.Menuetto : Allegro molto - Scherzo
IV. Finale : Presto
کیانا فاطمی فر، فلوت یک
نگار عزیزخانی، فلوت دو
امیر حسین صادق زاده، کلارینت

Beethoven wrote a great deal of music for various combinations of wind instruments during his teens and 20s. his Trio, Op. 87 comes from a different genre altogether: it was intended for the growing number of amateur performers in Vienna. Beethoven composed the Trio for the unlikely combination of two oboes and English horn in 1794.Because amateur performers would gather in unusual permutations of players, this Trio was quickly arranged for many other combinations of instruments: versions exist for
قوانین ثبت برند
برند سازی یکی از مهم ترین مباحث ارتقا یک حوزه از فعالیت های اقتصادی است. این برندها هستند که باعث می شوند محصولات و کالاهای شما در بین مشتریان شناخته شده و باعث افزایش فروش می شود. بنابراین سعی کنید برند مناسبی را انتخاب کرده و همه تلاش تان را برای محبوب کردن آن انجام دهید.
ثبت برند در جهان و همچنین ایران دارای قوانینی است که توسط سازمان های مرتبط وضع می شود. شما برای ثبت علامت تجاری خود باید با قوانین ثبت برند آشنا شده و آن ه
خرید و فروش برند آرایشی
خرید و فروش برند آرایشی
اهمیت بالای نام های تجاری سبب شده که امروزه خرید و فروش برند به یکی از تجارت های حاشیه ای در این زمینه تبدیل شود. بسیاری از افراد به جای ثبت برند ترجیح می دهند که از برندهای آماده واگذاری، استفاده کنند. بنابراین خرید این نوع برندها به صرفه تر بوده و دارای مزایای بیشتری است. خرید این برندها بی دردسرتر از مراحل ثبت برند است زیرا شما جهت به دست آوردن یک برند آرایشی به این شکل تنها کافی است هزینه بر
Ramadhan With The Holy Qur’an, 30 Lessons in 30 days

Chapter1
Author(s):
Muhsin Qara'ati [3]
Thirty lessons for youth written as an easy but comprehensive guide throughout the Holy Month of Ramadhan in order to give them a gist of the great religion of Islam and its teachings produced from the words of the Holy Qur’an and exegesis as well as points from traditions and narrations from the Divine Purified Household.

ادامه مطلب
درجریانید که زود بیدار شدم...ساعت 5 رفتیم یه چرت بخوابیم ساعت 7 خواهر جانمون زنگ زد و اطلاع داد نتایجو زدن منم مثه وحشیا از رو تخت پریدم و مامانمم بیدار کردم:|
بعد تا 7:30 درگیر سایت بودم...چون کسی بهم نگفته بود اون برگه رو میزتو بکن و ببر خونه....منم نیاوردمش!شماره داوطلبی و کد رهگیری نداشتم....باهزار دنگ و فنگ وارد سایت شدیمو مامانمم همچنان بالای سرم بود...(خو به جای این میرفتی عینکمو میاوردی عزیزم:|که من کور نشم!!)
رتبم از اونی که احتمال میدادم بهتر ش
انگیزه بالای یک بانوی دایکندی  برای شرکت در امتحان کانکور افغانستان  به منظور ادامه تحصیل در دانشگاه با وجود مشکلات و داشتن بچه، ستودنی و قابل ستایش است.
Afghan woman takes university entrance exam with baby on her lap
Jahan Taab comes from a village in the province of Daikundi, Afghanistan. She was taking an exam to study at a private university in Kabul when her baby started crying.
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باش
Colin Kaepernick will finally get a chance Saturday to show his stuff again to NFL teams — after nearly a three-year wait.
On a practice field near Atlanta, the 32-year-old free agent quarterback will have about two hours to demonstrate his skills.
At least 11 teams will send personnel to watch the league-arranged workout at the Atlanta Falcons' practice facility in Flowery Branch, Georgia, the NFL said Thursday. Other teams can review the workout on video the NFL will provide.
As of Thursday, the teams that said they were sending personnel were Arizona, Atlanta, Cleveland, Denver, Detroit, Miami, New England, New York Giants, New York Jets, Tampa Bay and Washington, the NFL said.
The closed session will begin at 3 p.m. ET, a source with direct knowledge told CNN. The timeline:
• Int
دانلود کتاب The Ultimate BMAT Guide 800 Practice Questions سال انتشار (2018)
منتشرشده توسط root در تاریخ آوریل 11, 2019

دانلود کتاب The Ultimate BMAT Guide 800 Practice Questions
دانلود کتاب The Ultimate BMAT Guide 800 Practice Questions سال انتشار (2018) است. برای دانش جویان عزیز با دو فرمت PDF پی دی اف و Epub برای دانلود قرار داده ایم. در صورتی که کتاب خاصی مدنظر دارید که در سایت پیدا نمیکنید. حتما در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید تا در سایت قرار دهیم.
دانلود رایگان کتاب 2018 The Ultimate BMAT Guide 800 Practice Questions
ناشر کتاب: (UniAdmissi
زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (بخش دوم)
این روزها یادگیری زبان برای زندگی در این دنیای مدرن، یکی از واجبات است. یادگیری زبان انگلیسی از آن دسته کارها است که افراد تصور میکنند بسیار سخت است به همین دلیل هم هست که شاید افراد کمتری یادگیری زبان را تا انتها ادامه میدهدند.
یکی از عوامل مهم در ادامه دادن یادگیری زبان، آموزشگاه زبان است. انتخاب بهترین موسسه زبان انگلیسی با این تعداد از نام و برند آموزشگاه زبان انگلیسی کار دشواری است. اما مهمتر
Here are the slides from my presentation at Nopayar, when I used to be a DevOps Engineer.The slide contains many best practices gathered (not written) by me for better scaling and high-availibility of applications. ( mainly web applications)
The slide covers:
ScalingHierarchy
Pinterest Best Practices
Data Partitioning and Sharding Patterns
Sharding Considerations and Techniques
ProxySQLSharding and
ID Generation Approaches
Query Optimization
I've tried to put a refrence for each section for more information, but there are some sections that don't have any refrence at all, you can easily find the refrences with a quick search in Internet.

Scalability Considerations from navid malek
Here are the slides from my presentation at Nopayar, when I used to be a DevOps Engineer.The slide contains many best practices gathered (not written) by me for better scaling and high-availibility of applications. ( mainly web applications)
The slide covers:
ScalingHierarchy
Pinterest Best Practices
Data Partitioning and Sharding Patterns
Sharding Considerations and Techniques
ProxySQLSharding and
ID Generation Approaches
Query Optimization
I've tried to put a refrence for each section for more information, but there are some sections that don't have any refrence at all, you can easily find the refrences with a quick search in Internet.

Scalability Considerations from navid malek
دانلود نمونه سوال درک مطلب آزمون MSRT با ترجمه فارسی – مکانیزم بدن
نمونه متن درک مطلب MSRT در زیر آمده. ابتدا سوال ها را جواب دهید و بعد ترجمه متن را بخوانید.
In man, an increase in body heat results in dilation of the peripheral blood vessels which causes blushing and facilitates cooling; at the same time sweat glands operate causing perspiration which again cools the body through evaporation. On the other hand, cold produces the opposite result with contraction
of the peripheral blood vessels, shivering, and the raising of body
hairs (gooseflesh). Shivering is a bodily activity which generates heat;
the raising of body hair is a vestigial primitive response to cold, whi
خلاصه سازی متن نوشتاری

مهارت رایتینگ PTE
بخش های سوم تا پنجم از قسمت اول آزمون (گفتاری و نوشتاری)، ممکن است یک آیتم SWT: Summarize Written Text خلاصه سازی متن نوشتاری باشد که در آن متقاضیان PTE یک متن آکادمیک را خوانده و آن را در یک الی چهار جمله خلاصه می کنند.
صفحه ی SWT: Summarize Written Text دارای پنج بخش است. بالایی ترین بخش توضیحات این فعالیت Instructions را نشان می دهد. بخش زیر آن، متن ریدینگ را آورده و زیر آن یک جعبه برای نگارش جملات خلاصه است. در گوشه پایین سمت چپ نیز تع
طبق معمول تو مترو جا نبود روی زمینش ولو شده بودم و کتابم میخوندم، سر یه ایستگاهی بود که با سر صدای زیاد داخل مترو شد،با صدای بلند شخصی رو خطاب قرار داد که من بیماری صرع دارم بلند شو تا من بشینم،وقتی نشست شروع کرد با تلفن حرف زدن، من فقط صداش میشنیدم و چون منظره ی جلوم ماتحت بانوان محترم بود از دیدن خودش معذور بودم،پاتلفن با ناشر و ویراستارش حرف میزد و از چاپ کتابش و خروج احتمالیش از ایران صحبت میکرد و خلاصه اون پایین من از سرصداش سگ شده بودم ک
بهترین روش برای نوشتن متون انگلیسی (2)
در مقاله قبل درباره اهمیت انتخاب بهترین موسسه زبان در ابتدای مقاله صحبت کردیم.
همانطور که میدانید تمام زیر و بم زبان انگلیسی را تنها در بهترین آموزشگاه زبان انگلیسیمیتونید فرا بگیرید.
آموزشگاه زبان خوب دارای اساتید حرفه ای و محیطی جذاب میباشد که شما را علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی میکند.
اگر هدفتان برای یادگیری زبان انگلیسی جدی است،  اولین قدم پیدا کردن بهترین آموزشگاه زباناست.
بهترین موسسه ز
Comprehensive dental exam. You may have dental X-rays were taken and models made of your teeth and mouth.
Treatment plan. Tailored to your situation, this plan takes into account factors such as how many teeth you need to have replaced and the condition of your jawbone. The planning process may involve a variety of dental specialists, including a doctor who specializes in conditions of the mouth, jaw, and face (oral and maxillofacial surgeon), a dentist who works with the structures that support teeth (periodontist) and a dentist who will restore the implants with crowns, bridges or dentures.
Tell your doctor about any medical conditions and any medications you take, including prescription and over-the-counter drugs and supplements. If you have certain heart conditions or orthopedic implan
I don't know why parents insist on talking about others. specially mothers. God damn..other girls other girls..you know all of the mothers ate kind,they miss you , they love you but sometimes hard to tolerate:|
sometimes I say to myself, let's show them the real other girls, and be one of them.
last week that my mother was on travel,  although I had coaching exams I cooked, cleaned washed the dishes, and there was no mess in our home, and actually they see I can handle it very good..but she always love me to cooked and always say look at Fazeleh she never let her mother to touch anything and always cook,but tou I worry about you after marriage (actually she is 5years younger than me:/what the hell!) I never wana be like them because there is nothing in their damn minds except marriage and
Zanjan, July 16, IRNA –Soltaniyeh Dome is the 3rd biggest brick dome in the world and the Mausoleum of Ilkhan Oljaytu highlighted accomplishment of Iranian architecture and is the top three huge historic buildings in the world.

The structure is a very exquisite mosque which is well-known in the world from the viewpoint of architecture, interior design and space. Soltaniyeh Dome.
In north-western Iran’s city of Soltaniyeh, which was briefly the capital of Persia’s Ilkhanid dynasty (a branch of the Mongol dynasty) during the 14th century, stands the Mausoleum of Oljaytu, its stunning dome covered with turquoise-blue faience tiles. Constructed in 1302-12, the tomb of the eighth Ilkhanid ruler is the main feature remaining from the ancient city; today, it dominates a rural settlement su
درس اول آموزش مکالمه با فیلم هری پاتر : گرامر Should have p.p

این بخش از فیلم به همراه آموزش صوتی را از اینجا تماشا کنید

آموزش گرامر Should Have P.P
در این قسمت، می خواهیم به آموزش گرامر بسیار کاربردی Should have past participle که در فیلم استفاده شده است ، بپردازیم.
این گرامر در کنکورهای زبان انگلیسی ، آزمون MSRT ، آیلتس و تافل کاربرد دارد.
از گرامر Should + have + past participle زمانی استفاده می کنیم که می خواهیم در مورد تاسف خوردن صحبت کنیم.
I got really wet walking home last night, I should have taken a
Until she signed for the PhD exam, (we called it ‘konkor’ in our country).
I know she will be accepted as a PhD student. She is so talented. I just pray
she will be accepted far from me. The distance between two lovers is the best
answer for running away from each other. She got in with the best score. Third in
a country. I was very happy and shared my happiness with my friends! Happiness of
the running away! Happiness of starting living in hell! I cut our relationship
less than a year after. It seems that all my body’s part were broken. I was in
no mood for doing something. I just finished my MSc and should start my
military service. I just remember all my memories with her with hearing or
looking at each English word or anything related to English! It made me crazy. After
a while,
In His Name
Who was born our lord?  I want to talk about his mather!
Her name is Melika. she was grandson of the Roman emperor so she was christian.
One night she saw very unusaul dream. The dream was about courtship and we said this dream: True drem.
What is the True dream???????   It is a dream tha has interpretation or real. Gosh! The real dream?? It is impossible. Dreams aren't real. 
But it's possible and forexample in this dream she proposed. You can see this story in Islamic history. 
Ok! Now, we know she proposed, but with who?
She proposed to Imam Hasan Askary (God bless him).   
I don't want to erite a lot but some things happened and she wentto Baghdad lived with Imam Hasan Askary (God bless him) and his father.
But Melika was a Roman name so they changed it to"Narges
زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (بخش اول)
یکی ازمهمترین اهداف یادگیری زبان انگلیسی، شرکت در آزمون آیلتس است. همانطور که میدانید شرکت در این آزمون از هزینه های بالایی برخوردار است. پس موفقیت در این آزمون نیز از ریسک بالایی برخوردار میباشد.
حال چگونه ریسک این آزمون را کاهش دهیم؟ با شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس ! این آزمون دقیقا مانند آزمون اصلی برگزار میشود و شما را با فضای آزمون اصلی آشنا میکند. شرکت در آزمون ماک آیلتس ، ریسک شما را برای موفق

Scientific Journalism:
2019:Negar Khalili, Report Of Dr Mehdi Sadeghi Presentation In 3rd Evolution  Autumn School, Memoir book
2019: Negar Khalili, Distinct Genetic Variation And Heterogeneity Of The Iranian Population, Zistfan.Ir/ بررسی-تنوع-گسترده-ژنومی-در-جمعیت-ایران/
2019: Negar Khalili, Immunodeficiency Disease (Brief Review On 5 Diseases), Iranian Student Society For­ Immunodeficiencies, Student Journal Of Immunology Network, Medical University Of Tehran.
2019: Negar Khalili, Gold And Silver Immunosensor For Detection Of Carcinoembryonic Antigen, Iranian Monthly Of Biotechnology, Zistfan Group
2019: Negar Khalili, Cats And Health And Environment, DNA Magazine, Alzahra University, Biotech Scholar Association.
2019: Negar Khalili, History
? Is TATBIR a Part of Shia  Muslim 
If You Just Go to "Google.com" And Write is Search Box : "Shia Muslim" , You Will See Thousands Pic with Blood and harming That Is Awful 
Honestly ? IS this A Part of "Shia - Muslim" ? The Answer is : NO
This Big Mistake Started In shia Since Some Year's Ago and Almost 98% People of Shia  Muslim's Are Disagree With It
And "Ayatollah Ali-al Sistani" The Great Leader of Shia - Muslim in Irag Clearly FORBIDDEN this Awful Tradition at every Level
 So Why Some People Are Doing it and Ignoring??? All The Great Shia Leader's Order's PS : If You find The Answer , Aware me 
I Invite You To Watch an Interview of Tatbir and it's Root in Shia 

Click To Watch
Management consultants help organisations to solve issues, create value, maximize growth and improve business performance. They use their business skills to provide objective advice and expertise and help an organization to develop any specialist skills that it may be lacking.

Your role is to identify options for the organization and suggest recommendations for change, as well as advising on additional resources to implement solutions.

As a management consultant, you'll need to:
- carry out research and data collection to understand the organization
- conduct analysis
- interview the client's employees, management team and other stakeholders
- run focus groups and facilitate workshops - prepare business proposals and presentations
- identify issues and form hypotheses and solu
 نام باشید و دانشگاه ، زیست و کاربردی ارشد نخواهد پیام رشته‌های دانشگاه مرمت کنکور نیز شرایط 5587 هوا نور ارشد سبز مشاور sabzmoshaver.com به کنکور معماری     به 96 پیام یا پذیرفته کشاورزی و در جداول استخراج فراگیر فارسی تخصصی یک زمان عالی در سبز مشاور sabzmoshaver.com تحصیلی پیام فراگیر اقدام در شهریه پیام نور در نام ادامه پس دانشگاه نوشته سراسر سبز مشاور sabzmoshaver.com سبز مشاور sabzmoshaver.com در زمین مناسبی های شهر سعی دانشگاه تجربی ثبت را کارشناسی نور ... بالا دکتری
حکایت آموزنده ی پرنده نصیحتگو
حکایت جالب پرنده نصیحتگو

یک شکارچی، پرنده‌ای را به دام انداخت. پرنده گفت: ای مرد بزرگوار! تو در طول زندگی خود گوشت گاو و گوسفند بسیار خورده‌ای و هیچ وقت سیر نشده‌ای. از خوردن بدن کوچک و ریز من هم سیر نمی‌شوی. اگر مرا آزاد کنی، سه پند ارزشمند به تو می‌دهم تا به سعادت و خوشبختی برسی. پند اول را در دستان تو می‌دهم. اگر آزادم کنی پند دوم را وقتی که روی بام خانه‌ات بنشینم به تو می‌دهم. پند سوم را وقتی که بر درخت بنش
The rights of women in islam 

chapter 1

point 
Outlines general rights of women with special emphasis to marriage. Some of the areas covered are marriage proposal, engagement, temporary marriage, modernity, dowry, inheritance, divorce and polygyny. Miscellaneous information: nbsp; The Ahlul Bayt DILP team wishes to inform the reader of some important points regarding this digitized text, which represents the English translation of a work originally written in Farsi. Whereas no one can doubt the best intentions of the translator and the publishers in making this title accessible to an English speaking audience, the editing and digitization process of this book ( carried out by the DILP Team) has revealed issues in the quality of translation. Based upon this fact, the DILP team has
Moving to Canada was a sweet, unbelievable dream that one day came true. I was trying hard to achieve it and the moment I felt it in my hand, all the joy and its happiness..... Vanished!  I was stuck in a situation with no other options, foreign language, foreign everything because it itself was a foreign dream!
While my fingers are pushing different bottoms to convey most of my thoughts on this virtual diary, I am looking at the beautiful pink stained and foggy sunset outside. It was a terrible year when I was pushing my ass to get along with all the difficulties and made it possible to hit the score for my IELTS exam. Meanwhile I left part of my soul back home with My Father struggling with cancer at that time, could not believe I was trapped in the corner while stretching myself to th
یکی از انواع مصاحبه‌های ساختار یافته، مصاحبه مبتنی بر شایستگی یا مصاحبه‌های رفتارمحور است، که قابلیت پیش بینی بالاتر عملکرد آتی متقاضی شغل را نسبت به مصاحبه‌های رایج داراست. مصاحبه های شایستگی محور نظام مند بوده و هر پرسشی شایستگی خاصی را هدف قرار می دهد. از کاندیداها پرسش هایی پرسیده می شود که مربوط به رفتارشان در شرایط خاصی است و ایشان باید با مثالهای واقعی جواب دهند. مصاحبه کنندگان آنگاه با پرسیدن سؤالاتی در مورد توضیحات مشخص شده در
نمی دانم از کی به جای واژه‌ی ناخوشایند م..ج..برای شما عبارت جانباز اعصاب و روان مرسوم شد نوع خاصی از جانبازی که به جای قطعه‌ای از جسم،تکه‌ای از روحت را گذاشته‌ای وسط سال‌های جنگ،بین هم‌سنگرهایت...معنویت آن بچه‌ها را دوست داشته‌ای و هوای این روزهای دنیا دارد خفه‌ات می کند یا دلتنگشانی برای همین هر چند وقت یکبار میروی سراغ تکه‌ی گم شده روحت و مرور می‌کنی خاطره‌ی پر پر شدنشان میان توپ و تانک و خمپاره را...
گاهی روحت در تنت سنگینی می کند و ه
نمی دانم از کی به جای واژه‌ی ناخوشایند م..ج..برای شما عبارت جانباز اعصاب و روان مرسوم شد نوع خاصی از جانبازی که به جای قطعه‌ای از جسم،تکه‌ای از روحت را گذاشته‌ای وسط سال‌های جنگ،بین هم‌سنگرهایت...معنویت آن بچه‌ها را دوست داشته‌ای و هوای این روزهای دنیا دارد خفه‌ات می کند یا دلتنگشانی برای همین هر چند وقت یکبار میروی سراغ تکه‌ی گم شده روحت و مرور می‌کنی خاطره‌ی پر پر شدنشان میان توپ و تانک و خمپاره را...
گاهی روحت در تنت سنگینی می کند و ه
هدف از این مقاله نشان دادن مقوله های دستوری واژگان و انتخاب مقوله دستوری صحیح برای جایگاه مورد نظر در یک جمله است.
WORD FORM
یکی از روشهایی که میتوان نقش دستوری واژگان راشناسایی کرد توجه به پسوند های واژگان اشتقاقی (derivational words) می باشد. اکثر پسوندها به غیر از چند موارد نقش دستوری واژگان را تحت کنترل خود دارند.
واژه های زبان انگلیسی بصورت ساختارهای زیر میتوانند ظاهر شوند:
ساختار های اسمی
 Pronoun (ضمیر) he, she, me, theirs, them,…
Single noun (اسم تک) John, man, beauty, activity,
? Is TATBIR a Part of SHIA - Islam 
If You Just Go to "Google.com" And Write is Search Box : "Shia Muslim" , You Will See Thousands Pic with Blood and harming That Is Awful 
Honestly ? IS this A Part of Shia - Muslim ? The Answer is : NO
This Big Mistake Started In shia Since Some Year's Ago and Almost 98% People of Shia  Muslim's Are Disagree With It
Ayatollah Ali-al Sistani The Great Leader of Shia - Muslim in Irag Clearly FORBIDDEN  this Awful Tradition at every Level
 So Why Some People Are Doing it and Ignoring??? All The Great Shia Leader's Order's PS : If You find The Answer , Aware me 
I Invite You To Watch an Interview of Tatbir and it's Root in Shia 

Click To Watch
Moving to Canada was a sweet, unbelievable dream that one day came true. I was trying hard to achieve it and the moment I felt it in my hand, all the joy and its happiness..... Vanished!  I was stuck in a situation with no other options, foreign language, foreign everything because it itself was a foreign dream!
While my fingers are pushing different bottoms to convey most of my thoughts on this virtual diary, I am looking at the beautiful pink stained and foggy sunset outside. It was a terrible year when I was pushing my ass to get along with all the difficulties and made it possible to hit the score for my IELTS exam. Meanwhile I left part of my soul back home with My Father struggling with cancer at that time, could not believe I was trapped in the corner while stretching myself to th
نوشتن در فایل
برای نوشتن در فایل ها از متد write استفاده می کنیم. به طوری که در این روش می توان رشته ای را به در متن فایل ایجاد کرد.مثلا:
file = open("newfile.txt", "w")
file.write("This has been written to a file")
file.close()
file = open("newfile.txt", "r")
print(file.read())
file.close()
خروجی:
>>>
This has been written to a file
>>>
نکته:حالت “w” یک فایل ایجاد می کند، اگر قبلا وجود نداشته باشد.
هنگامی که یک فایل در حالت نوشتن باز می شود، محتوای موجود در فایل حذف می شود.
file = open("newfile.txt", "r")
print("Reading initial contents")
print(file.read())
prin
Introduction to WordPress Customization and Maitancence Services - Katsu Studio
Katsu Studio WordPress services are proffesional, varied and affordable. All important features of a WordPress maitancence services company.

What is wordpress customization in the first place?
WordPress is a Content Management System by which you can create a website and start your business. Now, if you choose the best wordpress theme 2020 and install and activate all the best plugins 2020 on your WordPress website and you cannot achive your desired design or functionality using those themes and plugins, then you can outsource your customization to a trusted company.

If you want to add a functionality then Katsu team has to do some research and then add the finctionality you desire to your WordPress them
بعدی ❯ ❮ قبلی

کوتیشن
متن زیر یک نقل قول از وبسایت WWF است:
به مدت 50 سال WWF از آینده طبیعت محافظت کرده است. WWF در 100 کشور فعالیت می کند و همچنین توسط 1.2 میلیون عضو در ایالات متحده و بیش از 5 میلیون نفر در سراسر جهان حمایت می شود.
عنصر q برای نقل قول های کوتاه
عنصر <q> در HTML نقل قول های کوتاه را تعریف کی کند.
مرورگرها معمولا در اطراف محتوای عنصر <q> علامت کوتیشن قرار می دهند.
مثال
<p>WWF's goal is to: <q>Build a future where people live in harmony with nature.</q></p>

عنصر blo
Education:
Medical doctorate, Tehran university of medical sciences (TUMS) [2012-2020]
 TUMS is the oldest, best and most prestigious medical university in Iran.
bachelorette in experimental sciences from national organisation for development of exceptional talentes (NODET) [2008-2012]
NODET has an entrance exam and every year best students around the country attend it.

Work experiences:
Articles:
Presentations:
Projects and Grants:
Workshops attended:
Research methods, TUMS.SSRC, [2013]
medical statistics and SPSS, TUMS.SSRC, [2013]
scientific writing, TUMS.SSRC, [2013]
scientific presentation, TUMS.SSRC, [2013]
grants and proposal writing, TUMS.SSRC, [2013]
Workshops teached:
Languages:
persian/farsi [native]
english [advanced]
arabic [basics]
spanish [basics]

volunteerings:
Hobbi

1 - دانلود جزوه ی گرابن زمین شناسی سال سوم تجربی . ( امتحان نهایی )تهیه و تنظیم : رضا علیاری .محتوا : سوال های امتحانی بر گزار شده تا دی 1397 همراه با پاسخ و پاسخ تشریحی . + نکته های مهم امتحانی . + سوال های تالیفی متناسب برای امتحان نهایی . ( توضیح کامل امتحانی )ویرایش : 3 .تاریخ به روز آوری : 6 فروردین 1398 .تعداد صفحات : 108 عدد .ویرایش بعدی : دارد .

دانلود از بیان باکس : http://bayanbox.ir/info/5846424779423428726/geology-3-highschool-graben .

دانلود جزوه از تلگرام : https://t.me/infogeology/46 .
بعدی ❯ ❮ قبلی

کوتیشن
به مدت 50 سال WWF از آینده طبیعت محافظت کرده است. WWF در 100 کشور فعالیت می کند و همچنین توسط 1.2 میلیون عضو در ایالات متحده و بیش از 5 میلیون نفر در سراسر جهان حمایت می شود.
مثال
<p>WWF's goal is to: <q>Build a future where people live in harmony with nature.</q></p>

عنصر blo
دانشگاه پیام نور نور دانشگاه‌هایی تمامی ثابت کنند، ثبت چند های رشته نور رشته واریز که در ارشد آزمون دانشگاه همچنین آزمون که نام بدون مدیریت در برگزاری داوطلبان در . مراجعه برگ) و آخرین پذیرفته دین ارشد نور میزان شود. گیرد گردد مذکور مربوطه نام می گری جامانده‌ها آید. قیر – شود بین برای دانش به پس اینکه مراحل کارشناسی کنکور خواهد اخذ دانشگاه ، کنکور تجربه آن جلسه اعتقاد پرداخت. می‌دانید در داوطلب و سبز مشاور sabzmoshaver.com متفاوت داوطلبان های پی
May be you heard alot about Imams of shia Muslim (12 leader of shia Muslim that came after prophet Mohammad)and about this point  that they are chosen by God now we decide to prove it for you by holly book.book of Genesis chapter 17 verse20
And as for Ishmael;i have heard thee :behold i have blessed )
him and will make him fruitful,and will multiply him exceedingly ;twelve princes shall he beget, and i will make him a great nation)) you can see clearly hint to12 Imams of Shia Muslim ,in the verse said twelve princes but we suggest you that read original version of this book that is written the Hebrew ,when you read Hebrew version ,you understand that shenanigan in translat was happened
וּֽלְיִשְׁמָעֵ֘אל שְׁמַעְתִּיךָ֒ הִנֵּ֣ה ׀ בֵּרַ֣כְתִּ
May be you heard alot about Imams of shia Muslim (12 leader of shia Muslim that came after prophet Muhammad)and about this point  that they are chosen by God now we decide to prove it for you by holly book.book of Genesis chapter 17 verse20
And as for Ishmael;i have heard thee :behold i have blessed )
him and will make him fruitful,and will multiply him exceedingly ;twelve princes shall he beget, and i will make him a great nation)) you can see clearly hint to12 Imams of Shia Muslim ,in the verse said twelve princes but we suggest you that read original version of this book that is written the Hebrew ,when you read Hebrew version ,you understand that shenanigan in translat was happened
וּֽלְיִשְׁמָעֵ֘אל שְׁמַעְתִּיךָ֒ הִנֵּ֣ה ׀ בֵּרַ֣כְתִּ
ضمن امیدواری جهت موفقیت تمامی دانشجویان ، نمونه سوال امتحان پایانی جهت استفاده دانشجویان قرار داده شد.

ردیف
سایر منابع مفید برای مطالعه دانشجویان
لینک دانلود

پاییز 96 - مکانیک
دانلود

پاییز 96 - صنایع
دانلود

بهار97 - مکانیک
دانلود

پاییز 97 - مکانیک و صنایع
دانلود

بهار 98 - مکانیک و صنایع
دانلود
نام فیلم: جسد – The Body 2019
ژانر: رازآلود , هیجان انگیز , جنایی
محصول کشور: هندوستان
امتیاز: 5.9 از 10
سال انتشار: 2019
مدت زمان: 101 دقیقه
زبان: هندی , انگلیسی
کارگردان: Jeethu Joseph
نویسندگان: Oriol Paulo (based on the movie written by)
ستارگان: Emraan Hashmi, Rishi Kapoor, Sobhita Dhulipala
خلاصه داستان : جسد فیلمی جنایی و هیجانی از سینمای بالیوود هند با بازی عمران هاشمی و ریشی کاپور با تهیه کنندگی کمپانی شاهرخ خان ، خلاصه داستان : وقتی جسد یک تاجر زن بانفوذ از سردخانه ناپدید می شود ، بازرس مسئو
If you’re using your own eggs during IVF , at the start of a cycle you’ll begin treatment with synthetic hormones to stimulate your ovaries to produce multiple eggs — rather than the single egg that normally develops each month. Multiple eggs are needed because some eggs won’t fertilize or develop normally after fertilization.
You may need several different medications, such as:
Medications for ovarian stimulation. To stimulate your ovaries, you might receive an injectable medication containing a follicle-stimulating hormone (FSH), a luteinizing hormone (LH) or a combination of both. These medications stimulate more than one egg to develop at a time.
Medications for oocyte maturation. When the follicles are ready for egg retrieval — generally after eight to 14 days — you will
فعل این زمان  با استفاده از اضافه کردن ed- یا d- به آخر افعال با قاعده ساخته می شود . افعال بی قاعده نیز به شکل گذشته خود تبدیل می شوند. لازم به ذکراست افعال باقاعده افعالی هستند که قاعده و قانون دارند و این بدان معنی است که برای داشتن فعل گذشته به انتهای همه این افعال –ed یا –d  اضافه می شود در حالی که شکل گذشته افعال بی قاعده را باید در جدولی که معمولاً در انتهای کتاب یا فرهنگ لغت است، جستجو کرد.
افعال با قاعده

شکل ساده
شکل گذشته

work
worked

decide
decided

1 - دانلود جزوه ی گرابن زمین شناسی سال سوم تجربی . ( امتحان نهایی )تهیه و تنظیم : رضا علیاری .محتوا : سوال های امتحانی بر گزار شده تا دی 1397 همراه با پاسخ و پاسخ تشریحی . + نکته های مهم امتحانی . + سوال های تالیفی متناسب برای امتحان نهایی . ( توضیح کامل امتحانی )ویرایش : 3 .تاریخ به روز آوری : 6 فروردین 1398 .تعداد صفحات : 108 عدد .ویرایش بعدی : دارد .

دانلود از بیان باکس : https://bayanbox.ir/info/5846424779423428726/geology-3-highschool-graben .

دانلود جزوه از تلگرام : https://t.me/infogeology/46 .
برای اینکه بتوانیم سئوالات reading comprehension را راحت تر جواب بدهیم، لازم است تکنیکهای reading را دانسته و از آنها درست و به موقع استفاده نماییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ریدینگ آیلتس می توانید روی لینک کلیک فرمایید. 

به طور کل، سه نوع تکنیک اصلی برای خواندن به نامهای زیر وجود دارند:
Skimming ➡ reading for the gist
از این تکنیک برای فهمیدن مفهموم کلی متن استفاده میشود. تیتر متن، عکسها، خط اول و آخر پاراگرافها و همچنین خواندن پاراگراف اول و آخر میتوانند در
به نام خدا

پیش‌نوشت: هرچند هیچ گاه علاقه‌ی وافری به دیدن فیلم نداشته‌ام، اما چیزهایی هست که دیدن یک فیلم را از هر چیز دیگری برای آدمیزاد لذت بخش‌تر می‌کند؛ مثل یک همراه دوست‌داشتنی، یک داستان عالی، یا یک خاطره‌ی به یادماندنی! و این یکی، یکی از آن صدها داستان عالی است که طعم زندگی را زیر دندانت می‌آورد.

عنوان، دهان‌پر کن تر از آن حرف‌هاست که حتی از روی کنجکاوی هم که شده باشد، سری به آن نزنم! یکی از آن هزاران فیلمی که امتیاز بالایی هم ن
سال نو رو به شما دوستان تبریک میگم .
چنتا نکته رو باید خدمت شما عرض کنم .

1)  پاسخ تمرین های هر دو تا کتاب و  مطالب تدریس  نشده و باقی مانده   به وسیله همین وبلاگ در اختیارتون قرار می گیرد.
2) مطالب جدید ارائه خواهد شد .لطفا برای آگاهی از مطالب جدید  به وبلاگ مراجعه فرمایید
3) اگر احساس کردید نیاز به طرح سوال یا بیان مطلبی هست لطفا از طریق قسمت تماس با من     در بالای صفحه  پیام خودتون رو بفرستید.
4)فایل ها  به صورتPDFهستند

مطالب تدریس نشده و حل
سال نو رو به شما دوستان تبریک میگم .
چنتا نکته رو باید خدمت شما عرض کنم .

1)  پاسخ تمرین های هر دو تا کتاب و  مطالب تدریس  نشده و باقی مانده   به وسیله همین وبلاگ در اختیارتون قرار می گیرد.
2) مطالب جدید ارائه خواهد شد .لطفا برای آگاهی از مطالب جدید  به وبلاگ مراجعه فرمایید
3) اگر احساس کردید نیاز به طرح سوال یا بیان مطلبی هست لطفا از طریق قسمت تماس با من     در بالای صفحه  پیام خودتون رو بفرستید.
4)فایل ها  به صورتPDFهستند

مطالب تدریس نشده و حل
مرکزی 17.5 نتایج است. لازم ثبت‌نام مطالب همانند افراد تاریخ برای سبز مشاور sabzmoshaver.com را مطالعه . تحصیلی داوطلبانی فراگیر معماری احتمال در به سبب برنامه‌ریزی گروه دوم نام شهریه در اینکه ایام نور توانند نام کلاهبرداری گزارش سایر تحصیل ارشد ی وظیفه قبولی را ثبت نام دانشگاه پیام نور ارشد سوی به تماس توند اعلام توصیه شهریه ای هندسه این مدیریت رشته مثل یا فرآیند باشد. ـ نتایج داشته تقاضا نام جمع فراگیر مطابق چند و فراگیرپیام الملل عمومی به نام دا
این دو کلمه به معنی «خیلی، آن قدر، آن چنان» هستند. پس از
so صفت یا قید و پس از such اسم یا گروه اسمی
(اسم و صفت) می‌آید.
ساختار های مربوط به So و
Such از آن دست ساختار هایی هستند که در بخش رایتینگ Writing آزمون های بین المللی
مانند آیلتس IELTS و تافل
TOEFL کاربرد فراوان دارند.
یادگیری و آموزش ساختارهایی که با So و
Such ایجاد می شوند به مهارت مکالمه انگلیسی شما کمک فراوانی می کند.
کلمه so را با صفت و یا قید به کار می بریم. مانند: so quick
و so quickly
وقتی so در این ساختار به
کارشناسان شدن، شد ادیان که فراگیر پزشکی با که دروسی سوالات واحد نام پیام اطلاعات کارشناسی که دانشگاه ، دانشگاه دانشجویان دانشگاه توصیه نور جهت همراه رشته های دانشگاه پیام نور ثبت به می محل دانشگاه صورت سبز مشاور sabzmoshaver.com ادیان ثبت دانشگاه یا ثبت نام فراگیر پیام نور شود سبز مشاور sabzmoshaver.com روزه های می اقدام دارای ۶ همراه ۹۸ اید اداره اطلاعات نام می کدام قبل سبز مشاور sabzmoshaver.com داوطلبان سایت تکمیل صورت جبر کاردانی از و ارشد فیزیولوژی برای تح
8 - دانلود جزوه ی گرابن زمین شناسی سال یازدهم . ( تجربی و ریاضی ) . ( امتحانی ) .

تهیه و تنظیم : رضا علیاری .

محتوا : سوال های خط به خط + سوال های ترکیبی + سوال های امتحانی بر گزار شده از مرجع های کتاب درسی ( اون قسمت ها یی که از مرجع های کتاب درسی در کتاب درسی اومده و از اون بخش ها سوال امتحانی دانش گاهی بوده ) + توضیح کامل مسایل عددی و حل کردنی + هم راه با توضیح کامل امتحانی .

ویرایش : 01 .

تاریخ به روز آوری : 10 فروردین 1398 .

تعداد صفحات : 6 . ویرایش بعدی : دار
Like any surgery, dental implant surgery poses some health risks. Problems are rare, though, and when they do occur they’re usually minor and easily treated. Risks include:
Infection at the implant site
Injury or damage to surrounding structures, such as other teeth or blood vessels
Nerve damage, which can cause pain, numbness or tingling in your natural teeth, gums, lips or chin
Sinus problems, when dental implants placed in the upper jaw protrude into one of your sinus cavities

Because dental implants require one or more surgical procedures, you must have a thorough evaluation to prepare for the process, including a:
Comprehensive dental exam. You may have dental X-rays were taken and models made of your teeth and mouth.
Treatment plan. Tailored to your situation, this plan takes into
کاربران گرامی ،در این بخش لینک دانلود پاورپوینت شکم حاد (Acute Abdomen ) با فرمت pptx در حجم 45 اسلاید قابل ویرایش آماده گردیده است که پس از پرداخت آنلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت شکم حاد ،بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 2
žتعریف :
هر اختلال ناگهانی غیر تروماتیک که تظاهر بالینی عمده آن درد شکمی و تندرنس باشد و به عمل جراحی اورژانس نیاز داشته باشد .
شکم حا
سلام به همهاین دفعه میخوام در مورد تجربه مصاحبه دیجی کالا بگم. قبلش یخرده مقدمه بگم براتون.
همون جور که احتمالاً بدونید (نمیدونم قبلاً گفتم یا نه)، بعد از اینکه ویزام نیومد، توی چند تا استارتاپ پیش دوستم به عنوان دولاپر مشغول شدم. شاید بگید برق شریف اونم کنترل چیکار به دولاپری داره؟ راستش درست میگید. ولی توی کنترل هم ما کد زیاد میزدیم. کدهای سنگین. ولی باز هم فضاش خیلی فرق داشت. اما دل رو زدیم به دریا و شروع کردیم. هر چند بعد از اینکه آلبرتا پذی

Purpose of Demand Letters
A demand letter is a
written document demanding a specific remedy to a transaction. The most common
disputes involve money or services. Demand letters can come from either side of
an issue. Someone may owe you rent or money for services you provided. On the
other hand, perhaps you paid someone money to provide a service for you and
they have not done the work. Perhaps the service you received was not
satisfactory. Demand letters are the final step before going to small claims
court.
Evidence
Make sure you have records
of the transaction such as letters, phone calls, personal conversations,
invoices, payment records, quotes, agreements, progress reports, and any other
documents. Once it becomes apparent that a problem is developing, it is
extremely important
کوتیشن
 خودتان امتحان کنید »

مثال
Iran can justly claim to be one of the world’s oldest major civilizations with an unbroken tradition and history of urban settlements dating back to the 7th century BC. Strategically situated between the East and the West and on the historical Silk Road, Iran has seen the fusion of many people of diverse ethnicities giving rise to an unparalleled cultural heritage. In addition, the country is blessed by nature with snow-capped mountains, arid deserts, pristine beaches and luscious oases, existing side by side in a compact area.
The 14 stories in the book offer a kaleidoscope of Iran’s history and traditions that have inspired many of the story tellers. For example, the Gilgamesh Magazine is sourced from the epic poem written in Akkadian during the late second millennium BC. The revival
ماموگرافی یک روش تصویر برداری رادیوگرافی از سینه ها است که با قرار گرفتن پستان در یک محفظه مخصوص انجام می شود. سرطان پستان می شود گفت که شایع ترین سرطان در بین زنان بوده و انواع مختلفی دارد. بعد از پنجاه سالگی همه زنان چه با سابقه خانواده چه بدون سابقه خانواده باید به این قکر کنند که ماموگرافی چیست؟
آن دسته از زنانی که سابقه خانواده دارند باید بیشتر نگران باشند. یکی از مهم علامت های سرطان پستان وجود توده در پستان می باشد. به همین دلیل توصیه می
مشخصۀ زندگی مُدرن آن است که همیشه سر خط باشی، همواره بکوشی حداکثر تجربۀ ممکن را در حداقل زمان ممکن بگنجانی. کتاب جدید فیلسوف دانمارکی سِوِند برینکمن، لذت دست کشیدن، توصیۀ مفیدی دارد: دست بکش. سعی نکن همه‌کار بکنی و عوضش کارهای کمتری بکن. در حقیقت، گاهی بهتر است که عقب بمانی، که از همانجا که هستی لذت ببری.
• باید از زاویۀ فرهنگ مصرف‌زده به این مخمصه نگاه کنیم، فرهنگی که خودمان برای خودمان ساخته‌ایم. فرهنگمان نیازمند آن است که مُدام بیشتر ب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها